Šiandien gausite: iki 30% nuolaidą plakatams
Galioja perkant bent 39 €.

 

Užsakymas ir pristatymas
  • Koks pristatymo laikas?

    Užsakymai paprastai gaminami ir išsiunčiami per 2-3 darbo dienas. Pristatymas klientui paprastai trunka dar 2-3 darbo dienas. Esant neįprastai didelei paklausai (per šventes, pvz., Juodąjį penktadienį, Kalėdas ir Naujuosius metus), pristatymo laikas gali būti šiek tiek ilgesnis.

  • Kokia yra pristatymo kaina?

    Mes apmokestiname 5,90 €* siuntimą už vieną užsakymą. Siuntimo kaina nurodo transportavimo ir pakavimo išlaidas. Siunčiame jūsų užsakymą supakuotą į aukštos kokybės dėžutes, kad jūsų produktai būtų gerai apsaugoti transportavimo metu.
    * Jei jūsų užsakyme yra didelis paveikslo rėmelis, kurio dydis 70x100 cm, siuntimo kaina 7,90 €.

    Siuntimas įmonėms: 12,90 € su FedEx.

  • Kas atsitiks, jei neatsiimsiu siuntinio iš atsiėmimo vietos?

    Jei užsakymas grąžinamas mums, nes neatsiėmėte siuntos, imame 19,90 € mokestį. Ši suma skirta tvarkymo išlaidoms ir dvigubam krovinio gabenimui (į abi puses) padengti. Gavus pranešimą el. paštu apie tai, kad jūsų grąžinamas užsakymas mus pasiekė, taikomas 14 dienų laukimo laikotarpis, kol užsakymas bus įskaitytas. Bet kokia permokėta suma bus grąžinta pagal atsisakymo / grąžinimo teisės taisykles.

  • Ar galiu atšaukti užsakymą?

    Užsakymą galite atšaukti bet kuriuo metu iki gamybos pradžios. Tačiau negalite atšaukti užsakymo po to, kai prekės jau pagamintos, jei tai yra unikalūs gaminiai su jūsų konkrečiu dizainu, pvz., gimtadienio lentelės ar atvirukai su plakatais. Tačiau, jei nusipirkote, pavyzdžiui, galerijos plakatą arba paveikslo rėmelį, pagal Vartotojų pirkimo-pardavimo įstatymą turite visą 14 dienų teisę atsisakyti užsakymo.

  • Ar galiu atlikti užsakymo pakeitimus?

    Deja, užbaigtame užsakyme negalima keisti produktų. Jei užsakymas dar nepagamintas, jį galima atšaukti ir pateikti naują užsakymą. Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių ir mes jums padėsime. 

  • Kaip sekti savo užsakymą?

    Kai užsakymas bus išsiųstas, automatiškai gausite el. laišką su sekimo numeriu ir nuoroda. Jei sekimo numeris neveikia, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi (atkreipkite dėmesį, kad siuntos neįmanoma sekti tol, kol siuntų gabenimo bendrovė neatlieka pirmojo nuskaitymo, kuris paprastai įvyksta apie 18 val. tą dieną, kai užsakymas iš mūsų išsiunčiamas).

  • Kaip veikia nuolaidų kodai?

    Nuolaidos kodas nurodomas užsakymo metu. Galiojantys nuolaidų kodai nurodo galiojančias nuolaidas kasoje, kai yra aktyvuoti. Nuolaidos dydis, kuriam galioja nuolaidos kodas, visada apskaičiuojamas ir išskaičiuojamas iš įprastos kainos. Nuolaidos kodas negali būti naudojamas kartu su kitais pasiūlymais ar nuolaidomis.

  • Negaliu rasti savo užsakymo patvirtinimo. Ką turėčiau daryti?

    Užsakymo patvirtinimą visada išsiunčiame el. paštu iš karto po užsakymo pateikimo. Jei per kelias minutes negavote užsakymo patvirtinimo, taip gali būti todėl, kad užsakydami užsakymą įvedėte neteisingą el. pašto adresą arba užsakymo patvirtinimas atsidūrė jūsų nepageidaujamų laiškų aplanke. Jei negavote užsakymo patvirtinimo ir neradote jo nepageidaujamų laiškų aplanke, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių. Tada patikrinsime, ar jūsų užsakymas teisingas, ir atsiųsime jums naują užsakymo patvirtinimą.

  • Iš siuntų pristatymo bendrovės negaunu pranešimo SMS žinute. Ką turėčiau daryti?

    Taip gali būti todėl, kad užsakydami įvedėte neteisingą telefono numerį. Jei per 6 dienas nuo užsakymo negavote pranešimo SMS žinute, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi.

Grąžinimai ir skundai
  • Kaip grąžinti gaminį?

    Jei norite grąžinti prekę, užpildykite mūsų grąžinimo formą, kurią rasite čia. Tada atsiųsime jums grąžinimo kvitą. Jūs, klientas, sumokėsite visus grąžinimo pašto mokesčius, jei nenurodyta kitaip.

  • Kiek kainuoja siuntimas atgal?

    Grąžinimo pristatymo mokestis bus 7,90 € *. Siuntimo atgal suma bus išskaičiuota iš sumos, grąžinamos už jūsų užsakymą. Grąžinimo išlaidos apima siuntimo, tvarkymo ir bet kokio pakuotės pažeidimo išlaidas.

    * Taikoma užsakymams, kurių užsakymo vertė iki 200 €. Užsakymams, kurių užsakymo vertė didesnė nei 200 €, taikomas siuntimo įmonės grąžinimo mokestis.

  • Mano siuntinys buvo pažeistas siuntimo metu. Ką turėčiau daryti?

    Jei transportavimo metu siuntinys buvo sugadintas ir pristatytas, turėtumėte pateikti skundą tiesiogiai vežėjui. Nepriimkite siuntinio ir nepasirašykite pristatymo pranešimo, kol nepatikrinote, ar siuntinys nepažeistas.

    Jei nepavyko pateikti skundo dėl pristatymo, kreipkitės į vežėjo klientų aptarnavimo tarnybą. Siuntinį pristačiusi įmonė yra nurodyta pristatymo pranešime. Pateikę skundą vežėjui, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo tarnybą.

  • Produktas yra sugadintas. Ką turėčiau daryti?

    Bet kokia žala turi būti patvirtinta dokumentais. Nufotografuokite žalą ir užpildykite mūsų pretenzijos formą. Jūsų bylą išnagrinėsime kuo greičiau, paprastai per 24 valandas.

  • Ar galiu pakeisti gaminį?

    Keitimų neatliekame. Jei norite pakeisti prekę, pasinaudokite teise atsisakyti sutarties ir išsiųskite prekę kaip grąžinamą prekę. Tuomet grąžinsime pinigus ir galėsite pateikti naują užsakymą.

  • Kokią grąžinimo teisę turiu?

    Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo užsakymo gavimo. Prekės turi būti nenaudotos ir nesuardytoje originalioje pakuotėje. Rėmams tai apima plastikinį sandariklį aplink rėmą ir apsauginį plastiką abiejose organinio stiklo pusėse.

Dovanų kortelė
  • Kiek laiko galioja mano dovanų kortelė?

    Visos dovanų kortelės galioja 12 mėnesių nuo užsakymo datos.

  • Kaip patikrinti dabartinį savo dovanų kortelės likutį?

    Eikite į puslapį "Dovanų kortelės", kurį rasite meniu arba poraštėje. Įveskite savo dovanų kortelės ID, kad pamatytumėte esamą likutį.

Produkto klausimai
  • Kokį popierių naudojate?

    Plakatus spausdiname ant aukščiausios kokybės 200 g matinio popieriaus iš Prancūzijos popieriaus fabriko "Clairefontaine". Popierius turi FSC ekologinį sertifikatą, o produkcija paženklinta "Nordic Swan/EU Ecolabel" ženklu.

  • Kokia jūsų rėmelių kokybė?

    Mūsų rėmai gaminami iš medienos, kuri yra tvari, ekologiška ir perdirbama medžiaga. Mūsų ąžuoliniai rėmai pagaminti iš aukštos kokybės ąžuolo masyvo, o kiti mediniai rėmai - iš pušies. Mūsų pušies medinių rėmelių paviršius nudažytas dvigubu lako sluoksniu, kuris suteikia itin lygią ir gražią apdailą. Visi mūsų paveikslų rėmeliai turi krištolo skaidrumo itin storą pleksiklį ir sukamus spaustukus, kad juos būtų galima lengvai pritvirtinti. Visus rėmelius galima kabinti tiek portreto, tiek kraštovaizdžio režimu.

    Taip pat turime didelį aukštos kokybės metalinių rėmų asortimentą. Juos galima įsigyti juodos, sidabrinės, auksinės ir varinės spalvos.

  • Plakato dizainas arba Viso viršelio spauda – ką tai reiškia?

    Kai užsisakote plakatus iš Gallerix, dažnai galite pasirinkti, ar norite gauti savo motyvą su plakato dizainu ar Viso viršelio spauda. Plakato dizainas reiškia, kad jūsų plakatą atspausdiname baltu rėmeliu aplink motyvą.

    Plakato dizainas (balto rėmelio dydis):

    21x30cm: 2 cm pločio baltas rėmelis

    30x40cm: 2,3 cm pločio baltas rėmelis

    50x70cm: 4 cm pločio baltas rėmelis

    70x100cm: 6 cm pločio baltas rėmelis


    Viso viršelio spauda:

    Motyvas atspausdintas iki pat plakato krašto.


Kaip mes galime Jums padėti?

Nerandate savo klausimo? Susisiekite su mumis ir mes jums padėsime!

Susisiekite su mumis